DieselCompressor - RotorMania

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Dieslový Kompresor DK 661


Dieslový kompresor  Škoda s regulátorem odběru stlačeného vzduchu byl umístněn na jednonápraový přívěs. Jeho váha s náplněmi dosahovala těměř 3 tuny (100 litrů paliva, více jak 20 litrů mazacího oleje).

Jedná se o resinový model vyráběný firmou Small Models. Součástí stavebnice jsou resinové výlisky, sada leptů a návod. Kvalita všech částí stavebnice je vysoká. Je radost takový model skládat.

Začal jsem tím, že jsem jednotlivé díly oddělil a začistil. Měl jsem v plánu "otevřít" i horní díl plechových dveří, k čemuž jsem použil jeden z dodávaných leptů dveří.|Protože tloušťka leptu je mnohem slabší než tloušťka resinového odlitku plechové budky, hodně jsem ji musel zevnitř zbrousit tak, aby teto rozdíl nebil moc do očí. Asi nejpernější chvilky jsem zažil při lepení kovových žaluzií na boky plechové budky. Nejsem si jistý, zda-li jsem pochopil, jak to výrobce s montáží myslel, ale já jsem nejdříve nalepil bočnice k žaluziím a poté až odstranil ty části leptů, které měly žaluzie dočasně držet. Dost jsem se s tím natrápil, s finální podobou jsem zas tolik spokojený nebyl, naštěstí ale v reálu nejsou moje chyby tolik vidět.


K hornímu dílu dveří jsem umístil z obou stran panty tak, aby to vypadalo, že opravdu dveře drží. U barvy jsem se chvíli rozhodoval - kromě žluté jsem uzvažoval i o oranžové - obě vypadají na modelu dobře, když budu dělat ještě další kompresor, určitě bude oranžový v případě, že nezvolím vojenskou verzi. Zatím je na modelu plechové budky několik vrstem základní žluté barvy.




Přívěsný vozík jsem jsem kromě standardně dodávaných dílů doplnil o madla nad předním pomocným kolečkem a ruční brzdou taktéž umístěnou na oj. Dále bude motor doplněn o kabeláž, přední díl přístrojové skříně, řetězy a samozřejmě dobarven a patinován. Základní barva je matná šedá barva značky Revell. Po nabarvení detailů a důkladném omytí přijde matný lak, patinace a poslední vrstvička matného laku. Model by měl znázorňovat vůz v nejvyšším stádiu opotřebení.






 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky